piątek, 17 sierpnia 2018

Makaron z sosem kurkowym

Makaron z sosem kurkowym

 Moja rodzina uwielbia zbierać grzyby. Gorzej z ich jedzeniem. Mąż ich nie cierpi, córka nie przepada, a ja kocham. Wczorajszy więc zbiór kurek, dedykowany był więc głównie pode mnie :) Ku mojej uciesze oczywiście :) Wszystkie kurki zjem JA.  Wyżerka niesamowita :) Przygotowanie niezwykle proste i szybkie.


Składniki:

  • opakowanie Waszego ulubionego makaronu
  • 500 g oczyszczonych, umytych kurek
  • 3 cebule
  • 3 ząbki czosnku
  • 400 ml śmietany 30%
  • 3 łyżki oleju
  • sól
  • pieprz
  • posiekany pęczek natki pietruszki

Sposób przygotowania:

Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu.
Cebulę posiekać, zeszklić na rozgrzanym oleju, dodać przeciśnięty przez praskę czosnek, chwilę przesmażyć. Dodać kurki ( te większe można pokroić) i smażyć około 5 minut, co jakiś czas mieszając. Wsypać natkę. Posolić, doprawić pieprzem, wlać śmietanę i dusić następne 5 minut.

Dodać ugotowany makaron, wymieszać i podawać.

Smacznego!!!

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz