poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Lekka sałatka z pomidorków koktailowych

Lekka sałatka z pomidorków koktajlowych

Już od kilku lat w moim ogrodzie królują pomidorki koktajlowe. Nie dbam o nie specjalnie, ba nawet ich nie sieję, rozsiewają się same, tylko je popodpieram, no i oczywiście podlewam. W tym roku nie obrodziły specjalnie, ale i tak moja córka najada się codziennie pomidorkami prosto z krzaczka, a i na sałatkę i to nie jedną starczy:) Dzisiejsza sałatka należy do jednych z najprostszych, brakowało mi czegoś do obiadu, wyskoczyłam na chwilę do ogrodu zerwałam trochę pomidorków, ciut szczypiorku i uszczknęłam kilka listków bazylii i sałatka już prawie była gotowa:)

Składniki:

  • około pół kg pomidorków koktajlowych
  • pół pęczka szczypiorku
  • kilka listków bazylii (szczerze mówiąc dałam kilkanaście:) )
  • pół kostki fety
  • świeżo zmielony pieprz
  • mała czerwona cebulka
  • sól (nie dałam feta i tak jest bardzo słona)

Sposób przygotowania:

Pomidorki koktajlowe umyć, jeśli są duże to przekroić na pół(ja tego nie uczyniłam, moje z ogródka były lilipucie). Szczypiorek posiekać, cebulkę drobno pokroić, fetę pokruszyć. Wszystko razem połączyć, posypać świeżo zmielonym pieprzem i listkami bazylii i delikatnie wymieszać.
Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz