środa, 31 sierpnia 2016

Schabowe roladki z marynowaną papryką i mozzarellą w szynce szwarcwaldzkiej

Schabowe roladki z marynowaną papryką i mozzarellą w szynce szwarcwaldzkiej

Roladki znają wszyscy. Ile ludzi tyle przepisów i możliwości na zwinięcie czegoś w coś. I bardzo dobrze. Bo możliwości, smaki są zatem niewyczerpalne. A roladki można zrobić z każdego mięsa, a w środek można wsadzić to co tylko zapragniecie. I właśnie ja zapragnęłam dziś roladek ze schabu z marynowaną czerwoną papryką i serem mozzarellą. A po wszystkim roladki zawinęłam w plastry szynki szwarcwaldzkiej i zapiekłam w piekarniku. 



Składniki:

  • około 1,2 kg schabu
  • 100g mozzarelli
  • kilka plastrów marynowanej papryki
  • sól
  • pieprz
  • 200 g szynki szwarcwaldzkiej
  • masło do wysmarowania formy do zapiekania 

 Sposób przygotowania:

Schab umyć, osuszyć, pokroić w 2 cm plastry, rozbić tłuczkiem. Lekko posolić i popieprzyć.
Mozzarellę pokroić w półplasterki, paprykę w paseczki. Na środek plastra wkładać cząstkę sera i 2-3 paseczki papryki, po czym mięso zwinąć w roladkę. Roladkę owinąć dodatkowo w 2 plastry szynki. Formę do zapiekania wysmarować masłem, ułożyć w niej roladki. Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Roladki zapiekać około 30-35 minut.

Smacznego!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz